Witamy w centrum obsługi firmy iLAN

W celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klientów, korzystamy z systemu zgłoszeń serwisowych. Dzięki niemu, zgłoszenia są obsługiwane najszybciej jak to tylko możliwe. Każde zgłoszenie otrzymuje swój numer (ID), którego mogą Państwo użyć, aby śledzić postępy i odpowiedzi online. Do utworzenia zgłoszenia serwisowego potrzebny jest adres e-mail, pod który będziemy mogli odpowiedzieć na zgłoszony problem.

„Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest iLAN s.c. z siedzibą w Łodzi, ul. Piotra Skargi 12 lok. B7, 93-036 Łódź
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dokonania naprawy oraz odesłania sprzętu po naprawie oraz w celu przeprowadzenia ankiety oceniającej poziom serwisu i będą zapisane na serwerze
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemożliwi realizację zgłoszenia serwisowego

Prześlij zgłoszenie


Proszę opisać możliwie szczółowo zakres problemu. Aby zaktualizować wcześniej przesłane zgłoszenie, proszę się zalogować.

Nowe zgłoszenie

Sprawdź zgłoszenie


Zaloguj się, aby sprawdzić stan swoich zapytań. O każdej zmianie dotyczącej Twojego zapytania zostaniesz poinformowany przez nas e-mailem.

Sprawdź zgłoszenie

Please Wait!

Please wait... it will take a second!